Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierderea de grăsime 6 săptămâni

Pierderea în greutate folosind hiit, 1. Antrenament la intervale de intensitate mare (HIIT)

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară.

cele mai bune biscuiți pentru pierderea în greutate corpul complet vs pierderea de grăsime

Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs. Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii. De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul ms strălucire slabă băutură. Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați.

Banda de pierderea în greutate folosind hiit are balustrade, ceea ce este ideal dacă vă recuperați după o accidentare.

1/Ce este HIIT

La fel ca în cazul oricărui antrenament cardio cu pompare a inimii, vă poate ajuta să reduceți riscul de boli de inimă și alte boli cronice, să vă îmbunătățiți somnul, să vă stimulați starea de spirit și să îmbunătățiți funcția creierului. Bandele de alergat sunt disponibile în aproape fiecare sală de sport, făcându-l o opțiune accesibilă pentru toate nivelurile de fitness.

omega 3 te ajuta sa slabesti pierderea în greutate după oprirea cipralexului

În plus, dacă preferați să vă antrenați acasă, benzile de alergat pot deveni cu ușurință și parte din sala de gimnastică de acasă. Să explorăm elementele de bază ale pierderii în greutate a benzii de alergat, împreună cu posibile planuri de antrenament și sfaturi.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Antrenament la intervale de intensitate mare HIIT Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT presupune alternarea seturilor de exerciții de intensitate mare și odihnă. Potrivit unui studiu dinantrenamentele HIIT pot fi o modalitate eficientă de a reduce grăsimile corporale și de a arde calorii într-un timp mai scurt.

Exercitarea și pierderea în greutate pentru femei by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Dacă sunteți o femeie care încearcă să piardă în greutate și să se însoțească, trebuie să știți ceva: adesea durează mai mult ca femeile să piardă în greutate decât bărbații. Și dacă ai avut un copil, poate că ar trebui să faci și mai mult timp. Acestea fiind spuse, femeile pot face unele lucruri pentru a-și accelera pierderea în greutate. Următoarele resurse vă vor ajuta să aflați mai multe despre modul în care să vă maximizați antrenamentele de antrenament cardio și de forță, cum să setați obiective realiste și cum puteți arde mai multe calorii. Pierdere în greutate pentru femei Pentru ca o femeie să piardă în greutate, trebuie să facă același lucru pe care o face un bărbat - arde mai multe calorii decât mănâncă.

Ideea este să lucrați din greu pentru perioade scurte și să vă odihniți între exploziile de intensitate ridicată ale exercițiului.

Acest lucru arde o mulțime de calorii, ceea ce contribuie la pierderea în greutate. În plus, după o rutină HIIT, corpul tău încearcă să revină la o stare normală de odihnă.

Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni, Mâncat pentru pierderea în greutate

Face acest lucru prin metabolizarea grăsimii corporale pentru energie. Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă încălzi. Mergeți cu viteza de la 3 la 4 mph timp de 60 de secunde. Repetați de 5 până la 10 ori. Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă răcori.

Faceți ambele pentru beneficii maxime Atunci când decideți ce formă de cardio este ideală pentru pierderea în greutate, starea de echilibru sau HIIT, este o idee bună să începeți cu cercetarea. Iar cercetările au arătat din nou că, dacă obiectivul tău este să slăbești, HIIT este cel mai bun - și cel mai rapid - mod de a ajunge acolo.

Pentru un antrenament mai avansat, alternați între jogging și sprinting. De asemenea, puteți adăuga mai multe minute la fiecare set de intensitate ridicată.

Interval de antrenament de mare intensitate pentru pierderea în greutate

În mod ideal, intervalele dvs. Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor În timpul unui antrenament cu bandă de alergat, exercițiile fizice la ritmul cardiac de ardere a grăsimilor vă pot ajuta să promovați pierderea în greutate.

Această zonă este locul în care arzi cele mai multe calorii pe minut. Pentru pierderea în greutate folosind hiit vă găsi zona de ardere a grăsimilor, va trebui mai întâi să calculați ritmul cardiac maxim. Acesta este numărul maxim de ori în care inima ta poate bate în timpul unui minut de exercițiu.

2 luni de pierdere în greutate poveste de succes schenck pierderi exacte în alimentator de greutate

Ritmul cardiac maxim este de minus vârsta ta. Cu acest număr, veți ști cât de mult ar trebui să lucrați pentru a sprijini pierderea în greutate.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierderea de grăsime 6 săptămâni

Iată o modalitate de a face acest lucru: Purtați un monitor de ritm cardiac pe încheietura mâinii sau pe piept. Puneți banda de alergat pe plat. Treceți la 4 mph timp de 1 minut. Rulați la mph sau până când intrați în zona de ardere a grăsimilor. Rulați timp de 15 până la 30 de minute la această frecvență cardiacă. Depinde de diferiți factori, cum ar fi sexul, vârsta, nivelul de fitness și condițiile medicale.

De ce funcționează HIIT

S-ar putea să intrați și în zona de ardere a grăsimilor la o viteză mai mică a benzii de rulare. Un antrenor personal vă pierderea în greutate folosind hiit ajuta să determinați viteza ideală și ritmul cardiac pentru o pierdere optimă în greutate. Ieși dintr-o rutină O altă strategie pentru pierderea în greutate a benzii de alergat este să vă schimbați rutina. Făcând de fiecare dată un antrenament diferit, puteți: Reduceți riscul de rănire.

Repetarea aceluiași antrenament este stresant pentru articulații. Crește riscul de rănire excesivă, ceea ce vă poate împiedica.

pierderea în greutate hnt cel mai bun mod de a pierde grăsimea coapsei exterioare

Evitați un platou de antrenament. Cu cât faci mai pierderea în greutate folosind hiit un anumit antrenament, cu atât vei vedea mai puține rezultate. Corpul tău trebuie să fie provocat să progreseze. Preveniți plictiseala. Este mai probabil să vă țineți de rutină dacă vă amestecați în mod regulat antrenamentul. Iată un exemplu de plan de antrenament, în care diferite antrenamente cu bandă de alergat sunt încorporate într-o rutină de exerciții echilibrate: Duminică: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Luni: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute Marţi: alergare ușoară și antrenament de forță Miercuri: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Joi: alergare ușoară și antrenament de forță Vineri: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute sâmbătă: antrenament de clasă barre sau greutate corporală 4.

Adăugați dealuri Pentru a face o rutină de alergat mai provocatoare, adăugați dealuri.

Related Content

Mersul rapid sau alergarea pe o pantă arde mai multe calorii, deoarece corpul tău trebuie să lucreze mai mult. De asemenea, activează mai mulți mușchi, ceea ce contribuie la construirea unei mase musculare mai slabe. Acest lucru vă ajută să pierdeți în greutate, deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile.

Dacă ți s-ar oferi o metodă fără efect de yo-yo accelerați pierderea în greutate, Sunt sigur că ai fi gata să mergi pentru asta, corect? Există o astfel de metodă? Acum, că l-am testat de câțiva ani, este exclus să păstrez secretul. Ce, exact este?

Dacă doriți să faceți exerciții pe o înclinație, încercați această secvență de bandă de alergat: Puneți banda de alergat pe plat. Setați înclinația la 1 la sută.

  1. PIERDEREA DE GRĂSIME DE LA CARDIO LUNG VS. HIIT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  2. Pierderea în greutate de diatomee înainte și după
  3. Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios.
  4. Mâncați pentru a trăi povestiri de succes în greutate
  5. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Pierderea de grăsime 6 săptămâni.
  6. Cum să utilizați antrenamente de intensitate ridicată pentru pierderea în greutate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Un program HIIT arde grasimi mai repede pentru a vă ajuta să subțieți Exercițiile inteligente folosesc antrenamente de intensitate înaltă pentru pierderea în greutate.
  7. 8 Reguli ale antrenamentului pentru pierderea in greutate (Fat Loss Training) – Core Fitness
  8. Pierdere în greutate pacient mai în vârstă

Treceți la o viteză de mph timp de 1 minut. În general, viteza medie de jogging este de 4 până la 6 mph. Puteți crește viteza sau puteți adăuga mai multe minute pentru a face acest antrenament mai greu. Beneficii dincolo de pierderea în greutate În plus față de pierderea în greutate, activitatea cardio, cum ar fi un antrenament cu bandă de alergat, oferă multe beneficii.

Poate ajuta: îmbunătăți rezistența crește nivelul de colesterol HDL bun îmbunătăți memoria și cunoașterea promovează o piele mai sănătoasă întărește mușchii.