Mănâncă pentru pierderea de grăsime - Mindset: baza pierderii de grăsime de succes

Mănâncă mai multă pierdere de grăsime

Conținutul

    Culturism O nouă decoperire uriașă în cercetarea științifică arată că conumul de mai multe grăimi ar putea duce la pierderea în greutate!

    mănâncă mai multă pierdere de grăsime pierde o mulțime de greutate rapid

    Nu vă pun ă ieșiți și ă mâncați câteva Mac-uri mari, Conţinut: O nouă descoperire uriașă în cercetarea științifică arată că consumul de mai multe grăsimi ar putea duce la pierderea în greutate! Nu vă spun să ieșiți și să mâncați câteva Mac-uri mari, dar creșterea consumului de grăsimi monoinsaturate ar putea fi cel mai sănătos lucru pentru dvs.

    Grăsimea monosaturată pură este varietatea de grăsime care se găsește în nuci, avocado și măsline.

    mănâncă mai multă pierdere de grăsime pierde grăsimea de burtă în timpul sarcinii

    Are un gust minunat și este foarte umplut, la fel ca grăsimile de care ai încercat să stai departe. Grăsimile saturate, care se găsesc în carne de vită și unt, precum și grăsimile Trans, care se găsesc în chipsuri și cookie-uri, pot duce la boli de inimă și sunt foarte bune pentru a adăuga alte straturi de grăsime în corp.

    Dar grăsimile monoinsaturate inversează acele riscuri pentru sănătate.

    Iunie 21, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Odată cu apropierea verii, cu toții ne concentrăm asupra unui singur obiectiv: pierderea grăsimii. După cum ați citit pe blogul nostru înainte este pierderea de grăsime în bază nu este chiar atât de dificilă. Asigurați-vă că mâncați mai puțin decât are nevoie de corpul dvs.

    Molecular, grăsimile saturate și grăsimile trans sunt încărcate cu atomi de hidrogen, ceea ce face atât solidul la temperatura corpului. Cu mănâncă mai multă pierdere de grăsime acestea, molecula de grăsime monoinsaturată lipsește doi pierderea în greutate provocări uae de hidrogen și este lichidă la temperatura corpului.

    mănâncă mai multă pierdere de grăsime pierderea în greutate a fiicei lui mann

    Consumul de grăsimi monoinsaturate va face membrana hepatică mai lichid și va permite colesterolului LDL să treacă mai ușor în corpul dvs. Mâncarea unei diete bogate în grăsimi monoinsaturate ar putea fi cea mai sănătoasă dietă pe care o puteți găsi.

    Vă poate oferi: 1 O inimă mai puternică prin scăderea colesterolului LDL care vă înfundă arterele 2 Mușchii mai puternici prin creșterea nivelului de testosteron.

    mănâncă mai multă pierdere de grăsime slabire cu dieta rina

    Cercetătorii nu știu încă de ce grăsimile monoinsaturate ridică testosteronul, dar cercetările au dovedit că da. Grasimea monoasaturata iti ofera de fapt mai multa energie decat carbohidratii! Așadar, crește-ți aportul de nuci și ulei de măsline și vei fi pe drum spre un corp mai sănătos, mai mare și mai puternic.