Ce este burta de stres?

Sănătatea riscurilor de grăsime

Procentul de grăsime corporală Compoziția corpului poate fi măsurată folosind mai multe metode. O metodă obișnuită de estimare a procentului de grăsime corporală este măsurarea pliurilor cutanate. Un tehnician instruit poate folosi etriere, un instrument asemănător cleștelui, pentru a ciupi și măsura pliurile de piele pe brațe, talie și coapse pentru a estima procentul total de grăsime corporală.

Adresa de e-mail a destinatarului X Excesul de grasime abdominala nu este doar inestetic, ci si extrem de periculos pentru sanatate. Oamenii de stiinta sunt de parere ca, desi grasimea corporala in exces nu este sanatoasa, grasimea abdominala este cu atat mai periculoasa.

Astfel incat, a avea o greutate normala, dar prea multa grasime abdominala este mult mai periculos decat a fi obez. Cercetatorii de la Clinica Mayo afirma ca, la obezi, grasimea este repartizata mai mult la nivelul picioarelor si al soldurilor, in timp ce la persoanele cu IMC normal, grasimea se depune in zona abdomenului.

Pe parcursul materialului vom afla de ce bolile metabolice sunt problemă de sănătate publică, ce sunt trigliceridele și colesterolul, precum și grăsimile saturate, nesaturate, trans și cum influențează acestea sănătatea organismului. Grăsimile au devenit un subiect controversat de-a lungul timpului. Lipidele sunt macronutrienți care au o importanță vitală în organism și reprezintă o sursă importantă de energie. Cu toate acestea, nu este pe deplin înțeles care sunt tipurile de grăsimi și ce anume determină clasificarea acestora în grăsimi rele și grăsimi bune. Grăsimile sunt lipide dar nu toate lipidele sunt grăsimi.

Descoperiti in randurile de mai jos cate tipuri de grasime abdominala exista, care sunt particularitatile lor si la ce riscuri sunt predispuse persoanele care au un exces de grasime abdominala.

Tipuri de grasime abdominala In regiunea abdominala, exista doua tipuri de grasime.

sănătatea riscurilor de grăsime

Primul tip este reprezentat de grasimea subcutanata, localizata direct sub piele, deasupra muschilor abdominali. Al doilea tip de sănătatea riscurilor de grăsime abdominala este grasimea viscerala, care se situeaza sub muschi, in jurul organelor. Grasimea viscerala este cea care da aspectul de abdomen proeminent.

Localizarea grasimii in zona organelor zona viscerala duce la cufundarea acestora in grasime, fiind cauza disfunctionalitatii anumitor organe si, deci, a aparitiei problemelor de sanatate.

sănătatea riscurilor de grăsime

La ce riscuri predispune grasimea abdominala Oamenii de stiinta au demonstrat ca grasimeaviscerala este mai periculoasa decat grasimea subcutanata, intrucat cea dintai trece direct in vene. Din aceasta cauza, sangele de la nivelul abdomenului nu sănătatea riscurilor de grăsime suficient, regasindu-se direct in ficat.

Sursa Foto: prosanatate.

In aceste conditii, ficatul va dezvolta o molecula ce favorizeaza rezistenta la insulina. Apare astfel diabetul. Excesul de grasime abdominala a fost asociat cu niveluri ridicate ale proteinei C-reactive, un indicator al inflamatiei in corp, si cu alterarea sistemului vascular, chiar si a vaselor inimii.

sănătatea riscurilor de grăsime

O alta consecinta a grasimii abdominale este, asadar, riscul de a perturba reglarea nivelului de trigliceride grasimi compuse din glicerol si resturi de acizi grasi; cel mai important depozit de trigliceride este tesutul adipos din sange.

In consecinta, grasimea abdominala este un factor de risc al maladiilor coronariene si vasculare angina pectorala, infarct, accident vascular cerebralal apneei in somn, al diverselor forme de cancer si al altor boli degenerative.

Dr Cezar: 10 metode ca sa scapi de dependenta de zahar [Aplica-le!]

Preveniti aparitia grasimii abdominale Pentru o sanatate optima, ideal este ca circumferinta zonei abdominale sa lipo 6 burner de grăsime snapdeal depaseasca 94 cm la barbati si 80 cm la femei.

O circumferinta mai mare de cm la barbati si de 88 cm la femei poate avea consecinte grave asupra sanatatii. Pentru a elimina grasimea abdominala, se recomanda o alimentatie echilibrata, bogata in fructe si legume, dar si o activitate fizica moderata cel putin trei sedinte de minimum o jumatate de ora pe saptamana.

Ce cauzează stresul burții și cum să o tratezi și să o previi

Evitati rontaielile si micsorati portiile de mancare. Atentie, insa! Regimul draconic nu este o solutie, intrucat este urmat intotdeauna de efectul yo-yo — acumularea unui numar mare de kilograme dupa revenirea la alimentatia normala.

sănătatea riscurilor de grăsime