Cori Grămescu: Cum să slăbești doar din grăsime și să-ți păstrezi masa musculară

Masa arde grasime

Conținutul

    Arde grăsimea și crește masa musculară. Se poate ajunge la acest rezultat, însă doar dacă vom face și exerciții fizice, pe lângă dietă.

    masa arde grasime

    Pentru a ne asigura că slăbim din masa grasă și nu din musculatură, trebuie să facem minim 30 de minute pe zi exerciții fizice de intensitate moderată. Pentru a diversifica programul de exerciții este ideal să alternăm sesiunile de alergare cu cele de urcat trepte, pentru a ne provoca atât rezistența musculară, cât și puterea de concentrare.

    Când vine masa arde grasime de alimentație sănătoasă, nu trebuie să apelăm la cure extreme.

    masa arde grasime

    Dieta nu înseamnă în niciun caz înfometare, chiar dacă pentru a pierde câteva kilograme suntem nevoiți să restricționăm aportul caloric. Apoi, să nu uităm că, oricare ar fi numărul de calorii, alimentația trebuie să includă toate categoriile de nutrienți, în proporție echilibrată.

    • Pierdeți în greutate pe perioadă
    • Arde grăsimea și crește masa musculară! Cum e posibil
    • Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.

    Ciprian Constantin. Este adevărat, aportul caloric al grăsimilor este mare, însă nu ne putem lipsi de grăsimile esențiale Omega 3 și Omega 6, iar soluția este să ne axăm pe acele alimente care au o cantitate totală de grăsime mică, dar sunt bogate în Omega 3 și masa arde grasime. Medicul ne sfătuiește să folosim la salate o cantitate mică de ulei preferabil amestec de floarea soarelui cu rapiță și in.

    În plus, este bine să consumăm pește de 2 ori pe săptămână, masa arde grasime chiar spre peștele gras, pe care îl vom combina întotdeauna cu legume.

    masa arde grasime

    Nu uitați de hidratare! În felul acesta, vor avea un aport caloric mic, dar vor rămâne bogate în vitamine și fitonutrienți.

    masa arde grasime

    Cori Grămescu ne sfătuiește să nu uităm de hidratare. Hidratarea corectă este foarte importantă pentru menținerea unei stări de bine. Hidratarea o vom face consumând apă, eventual ceai, și nu sucuri dulci.

    masa arde grasime

    În plus, o dietă echilibrată, cu suficiente legume și fructe contribuie la o hidratare corectă. Mai ales când facem efort fizic susținut, este necesar să ne hidratăm constant și să bem minim 2 litri de lichide nealcoolice pe zi.

    Arde grăsime și construiește masă musculară cu CLA! În acest articol îți prezentăm un arzător mai puțin cunoscut cu care arzi grăsimile și construiești masă musculară în același timp! Când ești în perioada creșterii masei musculare acumulezi și grăsimi și când ții o dietă strictă vei pierde și mușchi.