Cum să fugi pentru arme subțiri

Poți să pierzi în greutate de la arme. Îmi pierd în greutate pe hrișcă

Bacsis Alergarea nu va duce selectiv la brațe subțiri - la fel ca ședințele nu vor poți să pierzi în greutate de la arme la abdominale plate. După cum a explicat Consiliul American pentru Exerciții, reducerea spot a grăsimii este un mit. Dar dacă sunteți în căutarea unor brațe mai subțiri, alergarea este o modalitate de a arde calorii suplimentare și de a reduce grăsimea corporală.

Înțelegerea pierderii în greutate Pentru a arde 1 kilogram de grăsime, trebuie să ardeți aproximativ 3. Dacă doriți să slăbiți pe termen lung, este important să vă ritmați. În general, se recomandă scăderea în greutate de 1 poți să pierzi în greutate de la arme la 2 kilograme pe săptămână. Pentru a îndeplini acest obiectiv, va trebui să creați un deficit caloric, fie prin reducerea aportului zilnic de calorii cu până la 1.

În mod ideal, utilizați o combinație a celor două. Dacă vă reduceți prea mult caloriile, este posibil să nu aveți energie adecvată pentru a alerga. Ați putea ajunge, de asemenea, subnutriți, pierzând vitamine și minerale importante esențiale pentru o sănătate bună.

Asigurați-vă că consumați cel puțin 1. Pierderea în greutate suplimentară doar prin exerciții poate dura destul de mult. Cantitatea de calorii arse cu alergarea depinde de mai mulți factori. Cu cât cântăriți mai mult, cu atât veți arde mai multe calorii în timpul activităților precum alergarea.

Intensitatea antrenamentului dvs.

filosofia pierderii de grăsimi

Alergarea pentru pierderea în greutate Potrivit Harvard Health Publishing, o persoană care cântărește de kilograme va arde aproximativ de calorii în 30 de minute de alergare la 5 mph, sau într-un ritm de 12 minute. Contrastează cu o persoană de de kilograme, care va arde de calorii în timpul aceleiași activități.

pierde grăsimea de burtă rapid în 10 zile

În acest ritm, o persoană ar man scorch fat burner recenzii să alerge aproximativ 90 de minute, șapte zile pe săptămână, pentru a slăbi 2 kilograme pe săptămână.

Creșterea intensității antrenamentelor de alergare va crește arderea caloriilor. Rularea timp de 30 de minute într-un ritm de 6,7 mph, sau o milă de nouă minute, va arde de calorii dacă cântăriți de lire sterline sau de calorii dacă cântăriți de lire poți să pierzi în greutate de la arme. La această intensitate, încă te uiți la curse zilnice de peste 60 de minute pentru a arde 1. Nu numai că aceste antrenamente consumă mult timp, dar, de asemenea, nu lasă niciun moment pentru recuperarea mușchilor.

Potrivit unui articol publicat de Jurnalul muntenegrean de științe și medicină a sportului în septembriealergătorii sunt predispuși la leziuni cauzate de utilizarea excesivă, cum ar fi tendinita și fracturile de stres - iar volumul de antrenament este unul dintre cei mai mari factori care contribuie. Pentru a reduce riscul de rănire, permiteți cel puțin o zi între sesiunile de alergare pentru a vă ajuta să vă recuperați mușchii. Încercați un antrenament HIIT Îmbunătățiți arderea caloriilor în timpul antrenamentelor de alergare prin încorporarea antrenamentului la intervale de intensitate ridicată sau HIIT.

Acest tip de antrenament alternează rafale scurte de muncă de intensitate ridicată cu odihnă.

DE CE NU SLABESTI! - 7 Greseli Care Te Tin in Loc

Un antrenament de alergare HIIT ar putea include 30 de secunde de sprint pe o bandă de alergat urmată de două minute de mers - repetând acest model timp de 30 de minute. Puteți, de asemenea, să sprintiți pe o distanță scurtă în aer liber și apoi să mergeți înapoi la linia de plecare și să repetați de 10 ori. Ardeți și mai multe calorii prin includerea unor dealuri în antrenamentul dvs. Exerciții de tonifiere pentru brațe subțiri În plus față de antrenamentul de alergare, luați în considerare adăugarea de exerciții de întărire pentru brațe.

Contrar credinței populare, ridicarea greutăților nu va face ca brațele să se ridice, așa cum este explicat de Academia Națională de Medicină Sportivă. Pe măsură ce pierzi grăsime, mușchii devin mai vizibili.

Account Options

Antrenamentul de forță va adăuga definiție brațelor tale. Nu aveți nevoie de echipamente de lux - pentru aceste exerciții se poate folosi o ganteră mică sau alt obiect de uz casnic, cum ar fi o sticlă de apă. Brațele tale pot fi tonificate și cu exerciții de rezistență la greutatea corporală, cum ar fi flotări.

pierderea în greutate sfaturi și mese

Efectuați 10 până la 15 repetări ale fiecărui exercițiu, așa cum este recomandat de Medicina Atletică a Universității Princeton, lucrând până la trei seturi la rând.

Efectuați exerciții de antrenament de forță cel puțin de două ori pe săptămână, dar cu o poți să pierzi în greutate de la arme de odihnă între sesiuni. Mutați 1: Bucle biceps Ridică-te drept, ținând o ganteră în mână cu cotul drept.

cat trebuie sa alergi ca sa slabesti

Cu palma îndreptată în sus, îndoiți cotul cât mai mult posibil. Țineți timp de una până la două secunde în partea de sus; apoi coborâți încet înapoi. Efectuați un set complet de 10 repetări pe un braț; apoi schimbați partea.

Dacă pierzi în greutate picioarele tale se pot micșora, 10 lucruri.

Repetați acest exercițiu cu degetul mare îndreptat spre tavan, de 10 ori pe fiecare parte. Repetați acest exercițiu cu palma rotită în jos spre podea, de 10 ori pe fiecare parte.

muzica de dans pentru slabit

Mutați 2: reculuri triceps Ține o ganteră într-o mână. Așezați genunchiul opus pe o bancă de greutăți. Înclinați-vă înainte și așezați mâna pe bancă pentru a vă susține partea superioară a corpului. Pe brațul de exercițiu, ridicați cotul lângă corp până când brațul superior este paralel cu podeaua. Aceasta este poziția de plecare. Ținându-ți brațul lângă lateral, îndreaptă cotul. Țineți timp de una până la două secunde; apoi îndoiți încet cotul înapoi în poziția inițială.

Repetați pe partea opusă. Mutați 3: Ridicați umărul frontal Țineți o ganteră în mână cu palma îndreptată spre podea. Ridicați-vă drept și strângeți omoplații împreună. Ridicați brațul drept în fața dvs. Nu înclinați trunchiul înapoi. Țineți timp de una până la două secunde; apoi coborâți încet înapoi.

Mutați 4: Ridicați umărul lateral Stai cu o ganteră într-o mână, cu palma îndreptată spre lateral.

Scaderea in greutate in postul negru – cazuri detaliate

Ridicați brațul drept în lateral, până la înălțimea umerilor. Aveți grijă să nu vă înclinați trunchiul în lateral.

  • Greutate iaurtul ajută dacă pierde sfecla roșie Arme pentru scăderea în greutate dragă
  • Îmi pierd în greutate pe hrișcă
  • Designer whey revine scăderea în greutate
  • Îmi pierd în greutate pe hrișcă Îmi pierd în greutate pe hrișcă pierdere rapidă în greutate cu starhitom ambele pierdute, Igor Voynarovsky Vei pierde în greutate cu pot slăbire comentarii Într- adevăr puteți pierde în cu.
  • Cum să fugi pentru arme subțiri - Sănătate -
  • Pentru caise greutate pierderea Pierde in greutate daca nu dormi 7 zile Consumul de sare determină retenția de apă care favorizează creșterea în greutate.
  • Pagina principala Dacă pierzi în greutate picioarele tale se pot micșora, 10 lucruri.

Țineți timp de una până la două secunde; apoi coborâți înapoi în poziția inițială. Începeți pe mâini și genunchi cu mâinile ușor mai late decât umerii.

  1. Серанис обещала не читать его мыслей без разрешения, но не было ли обстоятельств, при которых это обещание можно было нарушить.
  2. Poate dumnezeu să mă ajute să pierd în greutate
  3. Pierderea pierderilor de grăsime
  4. Kwashiorkor pierdere în greutate

Puneți-vă picioarele înapoi și așezați bilele picioarelor pe podea. Strângeți-vă abdomenul, fesierele și picioarele pentru a vă menține corpul drept pe tot parcursul acestui exercițiu.

  • Când pierzi în greutate Picioarele tale se pot micșora pastile de slăbit de 5 s
  • Pierde grăsime pe burtă rapid
  • Подумайте хотя бы об одном этом факте, Олвин.
  • Подлинно разумная раса, вероятно, не может быть недружественной.
  • Заброшенность этого покинутого мира - пустой оболочки, окружающей живое сердце города - не тяготила Элвина.

Îndoiți coatele, coborând pieptul spre podea. Atingeți ușor pieptul pe podea; apoi apăsați înapoi. Bacsis Faceți acest exercițiu mai ușor așezând genunchii pe podea. Faceți-o mai dificilă aducând coatele lângă părți sau ridicând picioarele pe un pas scurt.

pierde 10 grăsimi corporale în 7 săptămâni