Aceste exerciții de gimnastică vă sculptează fundul și picioarele (Bonus: Abs plat!)

Va arde abs burta grăsime. Arde burta grăsime de a construi abs |

Acest lucru necesită să construiți mușchi în timp ce pierdeți simultan grăsimea din burtă. Și, deși nu puteți observa reducerea sau transformarea grăsimilor în mușchi, dieta corectă și planul de exerciții slabire cu yoga vă pot duce acolo.

One cup to burn belly fat permanently without strict dieting and without exercises

Deci, atunci când te apuci de sală, este important să fii strategic cu privire la exercițiile specifice pe care le selectezi pentru a-ți viza picioarele, fundul și abdomenul. Contează și tipul de antrenament pe care îl faci. Cele mai bune antrenamente pentru creșterea mușchilor și pierderea grăsimii combină greutatea cu cardio pentru a arde calorii și a construi mușchi.

Antrenamente de ceai bun în nigeria a picioarelor pentru sala de sport Fesierii, hamstrings și quads sunt cei mai mari și mai puternici mușchi ai corpului inferior, deci va trebui să vă concentrați asupra lor pentru a vă tonifica picioarele.

Cum se reduce grăsimea de stomac pentru șase pachete de abs - Sănătate -

Pentru a le construi, trebuie să faceți antrenament de rezistență, fie cu greutăți de ex. Va arde abs burta grăsime, gantere, clopote sau aparate de greutatebenzi de rezistență sau pur și simplu propria greutate corporală.

La sală, veți avea acces la toate aceste echipamente și poate la mai multe! Pe care le puteți adăuga la două dintre cele mai bune exerciții pentru a vă întări mușchii picioarelor - ghemuit și deadlift.

Orice variație a acestora vă va ajuta să construiți mușchi, deoarece sunt mișcări compuse puternice adică angajează mai mulți mușchi simultan. Exercițiile cu un singur picior - cum ar fi lunges, squats bulgari împărțiți și deadlift-uri cu un singur picior - ajută, de asemenea, la construirea mușchilor corpului inferior.

Arde burta grăsime de a construi abs |

Sunt deosebit de eficiente, deoarece izolezi un picior la un moment dat și poți identifica cu ușurință dacă o parte este mai puternică decât cealaltă. Arderea grăsimii din burtă După cum sa menționat anterior, nu puteți izola grăsimea din burtă, dar un amestec de cardio, antrenament de forță și dietă vă vor ajuta să pierdeți grăsime corporală peste tot, inclusiv nucleul.

Antrenamentul cu intensitate ridicată HIIT este una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru, mai ales dacă nu aveți timp. Cu exerciții de ridicare a greutății de intensitate ridicată, cum ar fi propulsorul, veți obține un antrenament de ardere a grăsimilor, care funcționează și cu picioarele.

De fapt, unele dintre cele mai bune exerciții pentru arderea caloriilor sunt exercițiile cu corpul inferior.

cum se face fat sims să piardă în greutate

Picioarele tale sunt mușchi mari și au nevoie de o tonă de energie pentru a lucra din greu, așa că vei arde mai multă energie făcând exerciții de ridicare a greutății corporale mai mici. Când vine vorba de dieta ta, trebuie să mănânci mai puține calorii în timpul zilei pentru a pierde grăsimea corporală inclusiv din secțiunea medie. Consumul de alimente bogate în fibre ex. Fulgi de ovăz și varză vă poate menține mai plin mai mult timp, ajutându-vă să mâncați mai puțin.

Proteinele, pe care le puteți obține din ouă, pui și pește, vă ajută, de asemenea, să reduceți foamea și să mâncați mai puțin. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente modalități de gestionare a greutății? Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele!

top 10 ceaiuri de pierdere în greutate

Încercați acest antrenament de gimnastică pentru a vă construi picioarele și a arde grăsimea de pe burtă Do: Fiecare dintre următoarele mișcări timp de 30 de secunde, făcând cât mai multe repetări cu o formă bună posibil. Odihnește-te 15 secunde, apoi mergi la următoarea mișcare. Repetați circuitul de trei ori. Asigurați-vă că vă încălziți în prealabil și apoi vă răcoriți. Mutați 1: propulsoare Puține alte exerciții sunt la fel de impozante ca și propulsorul atât pe partea superioară, cât și pe cea inferioară.

  1. Reduceți-vă nivelul de stres pentru a pierde mai multă grăsime Ați lovit la sală, v-ați lucrat de bază și a ridicat greutăți - dar încă nu primiți acele abs plate și definite pe care le-ați dorit întotdeauna.
  2. CUM SĂ SCAPI DE STRATUL DE GRĂSIME PESTE ABS - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  3. Vrei să dai jos burta?
  4. Îndepărtați grăsimea flancului
  5. 30 de zile provocare pierdere în greutate paleo

Arzi calorii și construiești mușchi în același timp. Stai înalt cu o ganteră în fiecare mână. Ridicați va arde abs burta grăsime până la umeri.

Fortati Corpul Sa Arda Grasimea

Puteți, de asemenea, să țineți o bară peste partea din față a pieptului. Țineți-le acolo și ghemuiți-vă cât de jos puteți. Ridice în picioare. Pe măsură ce ajungeți în vârf, începeți să apăsați ganterele deasupra capului.

cum să pierdeți grăsimea și greutatea buricului

Folosiți impulsul pe care îl câștigați din picioare pentru a le ridica deasupra capului Coborâți ganterele înapoi pe umeri și mergeți direct în următoarea reprezentare. Mutare 2: Squat Jump Pentru a combina puterea de ardere a caloriilor a antrenamentului pe intervale cu efectele de pliometrie de construire a mușchilor, încercați acest exercițiu. Începeți să stați cu picioarele puțin mai late decât lățimea umerilor.

Ar trebui să pierd burtă grăsime înainte de a lucra abs

Ghemuiți-vă până când coapsele sunt paralele cu podeaua. Sari în aer cât poți de sus. Aterizați cu genunchii ușor îndoiți, ghemuiți-vă și săriți din nou. Mutați 3: Walking Lunge Acest exercițiu vă tonifică quad-urile, hamstrings și mușchii fundului cu repetări ridicate și rezistență suplimentară. Stai în picioare, ținând câte o ganteră sau un kettlebell în fiecare mână.

Faceți un mare va arde abs burta grăsime înainte și lăsați genunchiul din spate în jos spre sol. Urcați piciorul din spate până la piciorul din față. Faceți un pas înainte și aruncați cu piciorul opus față de ultima rep.

CUM SĂ SCAPI DE STRATUL DE GRĂSIME PESTE ABS - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Continuați să mergeți, alternând va arde abs burta grăsime la fiecare pas. Mutare 4: Deadlifts Puteți ridica o mulțime de greutate într-un deadlift, ceea ce le face grozave pentru construirea mușchilor picioarelor - în special a hamstrilor și a gluteilor, conform ExRx.

Așezați o bară pe pământ.

pierdere în greutate 5 ft 4

Mergeți până în centrul bara până când tibiile sunt la aproximativ un centimetru distanță. Lipiți-vă fundul înapoi și îndoiți-vă înainte de șolduri pentru a apuca bara cu mâinile mai late decât lățimea umerilor. Scoateți pieptul afară, împingeți-vă fundul înapoi, țineți spatele plat și puneți-vă greutatea în tocuri. Apăsați prin călcâi și trageți bara în sus. Împingeți șoldurile înainte pentru a rămâne înalt în partea de sus Inversați acești pași pentru ao pune înapoi.

Mutați 5: leagăne Kettlebell Așezați un kettlebell pe podeaua din fața dvs. Stați la două picioare în spatele acestuia, cu picioarele mai late decât lățimea umerilor.

Ar trebui să pierd burtă grăsime înainte de a lucra abs |

Apucați mânerul kettlebellului cu ambele mâini și rotiți-l înapoi între picioare. Îndoiți genunchii și lipiți-vă fundul înapoi. Împingeți șoldurile puternic înainte și ridicați-vă în sus pentru a lega clopotul înainte. Lasă-l să se balanseze până când brațele tale sunt paralele cu podeaua Rotiți-l înapoi între picioare cu control adică nu lăsați impulsul să preia. Bacsis Puteți utiliza un kettlebell mai ușor și mai multe repetări pentru a utiliza acest exercițiu pentru a arde părinții mei nu mă lăsa să mi pierd greutatea sau o greutate mai mare și mai puține repetări pentru a vă construi mușchii șoldurilor, a hamstrilor și a gluteilor, conform Consiliului american pentru exerciții.