Grăsimea mieilor…pilda grăsimii: răutatea sfaturi pentru arderea grasimilor - aaeecom

Aducem grăsime în repaus

Pagina principala Termometrul de grăsime al corpului Deși s-ar putea să nu-ți vină să crezi, pierderea permanentă în greutate pe termen lung nu înseamnă a reduce caloriile și a face exerciții fizice mai mult. Acest lucru a hiit pierdere în greutate de zi cu zi dovedit în nenumărate studii și, de asemenea, în nenumăratele frustrări ale persoanelor care țin dietă, reducând cu disperare caloriile și privându-și corpul de nutriție.

Deci, care este cheia pentru pierderea în greutate cu succes?

Sportul: când ardem grăsimile?

Potrivit nefrologului Dr. Gândiți-vă cum funcționează termostatul unei case pentru a controla temperatura dorită a camerei: vara, când este cald, termostatul pornește aerul condiționat.

Iarna, detectează că temperatura este prea rece și aprinde căldura. Casa rămâne la temperatura perfectă, în ciuda condițiilor variate în aer liber.

BSW al corpului uman, numit și an appestat, este în esență un termostat pentru grăsimea corporală. Există, de asemenea, multe mecanisme puternice de sațietate încorporate în aducem grăsime în repaus noastră pentru a ne face să nu mai mâncăm. Corpul are, de asemenea, hormoni de sațietate puternici, cum ar fi peptida YY și colecistochinina, care ne împiedică să mâncăm în exces.

Termometrul de grăsime al corpului

BSW stabilește o grăsime corporală ideală pe care o apără la fel cum termostatul de casă menține temperatura. Dacă suntem prea slabi, poate declanșa corpul să se îngrașe. Dacă suntem prea grăsimi, declanșează o rată metabolică mai mare totalul caloriilor arse în repaus pentru a pierde în greutate. Corpul încearcă foarte mult să-și mențină BSW în poziția inițială.

De fapt, dacă mănânci în mod deliberat, corpul tău voi încearcă să-l arzi. O calorie de carbohidrați este metabolizată cu totul diferit de o calorie de grăsimi sau proteine. Vor să vă convingă că de calorii într-o băutură cu zahăr sunt aceleași cu de calorii într-un avocado, în ceea ce privește creșterea în greutate. Sau că aducem grăsime în repaus calorii de zahăr sunt la fel de îngrășătoare ca de calorii de kale.

Luați în considerare și îndulcitorii artificiali. Nu au calorii, așa că ne păcălește papilele aducem grăsime în repaus - dar nu ne vor păcăli appestatul.

Dacă tot ce trebuia să facem pentru a pierde în greutate a fost să mâncăm zahăr fals, grăsimi false și fără calorii, am pierde cu toții în greutate și nu ar exista aproape nici o criză a obezității sau criza diabetului de tip II. Dar acestea sunt reale, în ciuda tuturor îndulcitorilor artificiali. Mai întâi, gândiți-vă din nou la un termostat de casă.

aducem grăsime în repaus pierde în greutate schelet

Să presupunem că este setată la 70 de grade, dar vrem ca temperatura în interior să fie de 65 de grade. Deci, aducem un aparat de aer condiționat portabil. Inițial, temperatura va scădea - dar apoi termostatul va începe și pornește căldura, readucând temperatura camerei la Continuăm să adăugăm mai multe aparate de aer condiționat portabile pentru a-l răci, iar termostatul continuă să pornească căldura pentru a o obține înapoi la Este o luptă inutilă, fără câștig.

Deci, ce zici de a reduce doar termostatul în schimb? Scăderea caloriilor pentru a pierde în greutate obține același rezultat ca și adăugarea de aparate de aer condiționat pentru a aducem grăsime în repaus o cameră - deoarece acest lucru ignoră complet BSW sau termostatul. Să presupunem că BSW este setat la de lire sterline, dar doriți să cântăriți de lire sterline.

Sfaturile convenționale spun că reduceți de calorii pe zi pentru a pierde 1 kilogram pe aducem grăsime în repaus.

  • Cum să pierdeți grăsimea pe coaste
  • Matematica și metabolismul - NUTRIVISION
  • Cactusul pierde în greutate
  • Cum să pierzi grăsimea din burtă într-o săptămână romanticfix.

Inițial, greutatea ta poate scădea la de lire sterline, dar apoi aparatul începe să te facă să te îngrași. Devii mai flămând, iar metabolismul tău încetinește pentru a recâștiga greutatea.

Dieta buna pentru a scadea grasimea corporala M ard ardere de grăsime Cum Arde Grăsimea Are loc ups arde grăsime, alege sa ai Cum să reduci grăsimea inferioară a spatelui Căi de a pierde grăsime corporală fat out!

Atunci ce facem majoritatea dintre noi? Continuați să restricționați caloriile! Dar ghicește ce? Corpul răspunde din nou încetinindu-ne metabolismul și mai mult.

De ce are nevoie corpul tău pentru a arde grăsime. De ce slăbești atât de greu, deși depui efort

Aceasta este o luptă continuă împotriva noastră, într-o încercare inutilă de a pierde în greutate. Aducem aducem grăsime în repaus în repaus aplicația sau BSW Obezitatea este o boală cauzată de excesiv insulină, nu calorii excesive. Cu alte cuvinte, este un hormonale dezechilibru, nu unul caloric.

Insulina, care este produsă de pancreas, face mai multe lucruri. În primul rând, transportă glucoza zahărul în interiorul celulelor noastre pentru a fi utilizată în reacția chimică care creează aducem grăsime în repaus.

Când se produce mai multă insulină decât este necesar, corpul este semnalizat să stocheze energia suplimentară a alimentelor sub formă de grăsime. Când postim, insulina scade și ardem o parte din energia stocată. Asta înseamnă că nu murim în somn în fiecare seară! La fel ca un termostat de cameră, BSW folosește o buclă de feedback negativ.

aducem grăsime în repaus trebuie să pierd greutatea în limba spaniolă

Ce înseamnă acest lucru: excesul de insulină duce la o creștere a dimensiunii celulelor adipoase. Ce se întâmplă atunci? Apetitul scade, încetăm să mâncăm atât de mult, iar nivelul insulinei scade. Acest lucru indică organismului să înceapă să ardă grăsimi în loc să le mănânce și să le depoziteze și să revină la BSW dorit original.

aducem grăsime în repaus vox pierde în greutate

BSW este, în esență, echilibrul efectul insulinei versus efectul leptinei. La persoanele obeze, efectul insulinei a predominat asupra efectului leptinei.

aducem grăsime în repaus cum să pierzi drastic grăsimea buricului

Acest lucru ar putea fi din multe motive, dar consumul de alimente bogate în cereale rafinate nu integraleconsumul frecvent și consumul de zahăr, mențin nivelul insulinei ridicat, în ciuda eforturilor depuse de leptină pentru a reduce apetitul pentru a reduce insulina. Pe de altă parte, dacă insulina este extrem de scăzută, cum ar fi diabetul de tip I, corpul pierde în greutate continuu, indiferent de câte calorii sunt consumate.

Deci, pe măsură ce celulele adipoase rămân supra-umplute, ele produc din ce în ce mai mult leptină în încercarea de a lupta împotriva insulinei.

Cu toate acestea, dacă problema rădăcină nu a fost abordat - consumul de zahăr prea mult, prea mulți carbohidrați rafinați, consumul constant - atunci și nivelurile de insulină continuă să crească.

Pierde grăsimea corporală inferioară a spatelui

Când există un nivel persistent ridicat al unui hormon, se va dezvolta rezistență la acest hormon. Rezistența la leptină este practic universal în obezitatea comună. Având în vedere că leptina nu mai poate continua lupta, insulina preia și determină creșterea continuă în greutate.

  1. Pierde grăsimea corporală inferioară a spatelui - Cum arde 1 kg de grăsime pe zi
  2. Cum să pierzi grăsime în fiecare săptămână Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi
  3. Termometrul de grăsime al corpului - antrenament pentru libelula fitness și nutriție
  4. Pagina principala Adio burtă grăsime!
  5. Pierdere în greutate faridabad
  6. Sportul: când ardem grăsimile? – Lavinia Dinca Nutrition
  7. Adio burtă grăsime! 10 sfaturi eficiente împotriva grăsimii din burtă

S-a pierdut lupta împotriva insulinei și a leptinei, iar termostatul BSW este resetat în sus. Cheia: niveluri mai mici de insulină Reducerea caloriilor nu va reduce efectul insulinei. În schimb, BSW nu este afectat și corpul încearcă cu disperare să recâștige greutatea pierdută. A mânca frecvent înseamnă multi slim efecte secundare stimularea constantă a insulinei.

Matematica și metabolismul

Cheia pentru a pierde în greutate atunci este de a ajuta la lupta cu insulina vs Leptina. Leptina este deja maximă, deci singurul lucru rămas este scăderea insulinei. Cum să faci asta?

aducem grăsime în repaus cea mai simpla si eficienta dieta de slabit

Mănâncă mai puțin zahăr. Consumați cereale mai puțin rafinate cerealele integrale sunt în regulă - au multe beneficii nutriționale. Nu mâncați în mod constant.

  • Poți să pierzi în greutate în somn
  • Arderea grăsimilor simplificată - Dieta ABC, arde cele mai multe grăsimi corporale
  • Greutate sănătoasă la pierderea într o lună
  • Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen.

Mănâncă alimente mai reale, neprelucrate. Exercițiu: dovedit că reduce rezistența la insulină; construiește mai multe fibre musculare; permite arderea excesului de grăsime pentru combustibil; crește metabolismul în repaus. Deci, iată-l. Nu aveți nevoie de niște diete speciale, suplimente scumpe sau alimente preambalate pentru a slăbi.

aducem grăsime în repaus pierderea țesutului mamar după pierderea în greutate

Aveți deja instrumentele în propriul corp pentru a duce acel termostat la locul în care doriți să fie.