Bacteriile din intestine | Slăbire | monsan.ro

Firmicute bacterii pierdere în greutate. Cum trăim în armonie cu bacteriile noastre?

Ce puteți face acum? Inima noastra face mai mult decat sa ne ajute la digerarea alimentelor; bacteriile care ne numesc acasă au fost implicate în totul, de la sănătatea mintală și de la somn, la creșterea în greutate și la poftele pentru anumite alimente. Această serie examinează cât de departe a venit știința și dacă există ceva ce putem face pentru a îmbunătăți starea de sănătate a intestinului nostru.

firmicute bacterii pierdere în greutate pierderea buricului gras

Când nu putem pierde în greutate, avem tendința să dăm vina pe ceva care nu este controlat de noi. Ar putea fi legată de microbiota - bacteriile și alte organisme firmicute bacterii pierdere în greutate care vă colonizează intestinele? Esti ceea ce mananci Stomacul nostru are câteva miliarde de microorganisme. Acestea sunt cheia în recoltarea energiei din hrana noastră, reglarea funcției noastre imunitare și menținerea mucoasei intestinului nostru sănătoasă.

Compoziția microbiotei intestinale este determinată parțial de genele noastre, dar poate fi influențată firmicute bacterii pierdere în greutate de factorii de stil de viață, cum ar fi dieta noastră, consumul de alcool și exercițiile fizice, precum și medicamentele. Bacteriile din intestin obtin energie pentru crestere atunci cand metabolizam nutrientii din alimente. Deci, dieta noastră este un factor crucial în reglarea tipului de bacterii care colonizează intestinul nostru.

Un rol cheie al microbiotei intestinale este degradarea carbohidraților pe care nu putem să le digerăm în acizi grași cu lanț scurt. Acestea ajută la reglarea metabolismului nostru și sunt, firmicute bacterii pierdere în greutate asemenea, importante pentru menținerea sănătății celulelor de colon.

Flora intestinală şi obezitatea

Modificările din dieta noastră pot schimba rapid microbiota intestinală. În general, o dietă bogată în fibre, care are un conținut scăzut de grăsimi saturate și zahăr, este asociată cu un microbiom intestinal mai sănătos, caracterizat printr-o mai mare diversitate de organisme.

Pe de altă parte, dietele bogate în grăsimi saturate și zaharurile rafinate cu un conținut redus de fibre reduc diversitatea microbiană, ceea ce este rău pentru sănătatea noastră. Studiile noastre pe animale au arătat că consumarea unei diete nesănătoase timp de numai trei zile pe săptămână are efecte dăunătoare asupra microbiotei intestinale, chiar și atunci când o alimentație sănătoasă este consumată pentru celelalte patru zile.

Acest lucru se poate datora faptului că microbiota intestinală se află sub presiune selectivă pentru a manipula firmicute bacterii pierdere în greutate alimentar al gazdei pentru a-și spori vouchere club de slăbire capacitate fizică. Acest lucru poate duce la pofte, asemănătoare sistemului dvs. Pot modificări ale microbiotei să ducă la obezitate? Bacteriile la om se încadrează în două clasificări majore: bacteroide și firmicute bacterii pierdere în greutate.

Firmicute bacterii îngreunează pierderea în greutate

Obezitatea este asociată cu o reducere a raportului dintre bacteroide și firmicute, dar pierderea în greutate poate inversa această schimbare. Multe studii au constatat că intestinul unei persoane obeze este mai probabil să conțină bacterii care inflamează tractul gastro-intestinal și dăunează mucoasa.

firmicute bacterii pierdere în greutate pierderea în greutate moderată

Acest lucru permite bacteriilor din intestin să scape. Încă nu știm definitiv dacă schimbările din microbiota intestinală dintr-o dietă nesănătoasă pot contribui la obezitate. Majoritatea dovezilor care susțin această firmicute bacterii pierdere în greutate provin din studii pe animale; de exemplu, transferul de material fecal de la un om obez poate duce la creșterea în greutate la un șoarece recipient.

O posibilitate este că microbiota obeză poate fi mai eficientă în recoltarea energiei, în parte, prin influențarea gazdei de a mânca alimente care favorizează creșterea acesteia. Acest lucru ar putea contribui în cele din urmă la creșterea în greutate.

firmicute bacterii pierdere în greutate nu a pierdut greutatea azi

Afecțiunile cutanate se modifică după operația de pierdere în greutate Operațiile bariatrice, cum ar fi bypassul gastric, reprezintă unul dintre cele mai eficiente tratamente pentru obezitate, deoarece diminuează dimensiunea stomacului.

Acest lucru limitează cantitatea de alimente care poate fi consumată și, de asemenea, sa demonstrat că promovează eliberarea hormonilor care ne fac să ne simțim plini.

firmicute bacterii pierdere în greutate poți să pierzi în greutate cu plexus

Dar pot fi implicați și alți factori. Intr-adevar, unii pacienti raporteaza o schimbare in preferintele alimentare departe de alimentele cu densitate energetica dupa operatie.

firmicute bacterii pierdere în greutate ceai de slabit fares silueta perfecta pareri

Acest lucru poate contribui la succesul procedurii. În plus, scăderea în greutate indusă de by-pass-ul gastric a fost asociată cu o diversitate crescută a microbiotei intestinale. Dar cât de mult acest lucru contribuie la succesul procedurii rămâne să fie determinată. O posibilitate este că modificările în preferințele alimentare raportate la pacienții bariatrici se pot referi la modificări ale compoziției microbioterapiei intestinale.

Cum microbiota gutului ne afectează comportamentul În afară de reglementarea sănătății intestinului, există dovezi convingătoare experimentale că microbiota intestinului joacă un rol în reglarea stării de spirit. Mai multe studii au arătat că depresia este asociată cu modificări ale microbiomei intestinale a oamenilor.

Cum trăim în armonie cu bacteriile noastre? Știați că…. Cum ne pot influența microbii sănătatea? Microbii funcționează similar celulelor umane.

Pacienții depresivi au prezentat modificări în abundența lor de substanțe fixice, actinobacterii și bacteroide. Când microbiota intestinului acestor pacienți a fost transferată la șoareci, șoarecii au prezentat un comportament mai depresiv decât șoarecii care au primit biota de la oameni sănătoși. Sunt încă multe de făcut, deoarece nu este clar dacă acest lucru poate indica o relație cauzală sau poate fi legat de alți factori asociați cu tulburări depresive, cum ar fi o dietă săracă, modele de somn modificate și tratament medicamentos.

firmicute bacterii pierdere în greutate cele mai bune arzătoare de grăsime pentru grăsime de burtă

Dovezile emergente sugerează că microbiota intestinală poate influența alte comportamente prin intermediul "axei microbiene-intestin-creier". Pune pur și simplu, intestinul și creierul comunică în parte prin microbiota, care leagă centrele firmicute bacterii pierdere în greutate și cognitive ale creierului de funcțiile intestinale.

Studiu care demonstrează legătura dintre bacteriile intestinale și scăderea în greutate

Lucrările recente din laboratorul nostru au arătat că șobolanii consumând diete bogate în grăsimi saturate sau zahăr, timp de doar două săptămâni, au afectat memoria spațială. Acești șobolani au consumat aceeași cantitate de energie ca și șobolanii de control aceia care aveau o dietă obișnuită și aveau, de asemenea, o greutate corporală similară.

Am constatat că deficitele de memorie au fost asociate cu schimbări în compoziția microbiotară intestinală și gene asociate inflamației în hipocampus, care este o regiune cheie a creierului pentru memorie și învățare.

Deficitele de memorie similare au fost raportate, de asemenea, atunci când șoarecii sănătoși au fost transplantate cu microbiotă de la șoarecii supraponderali care au fost hrăniți cu o dietă bogată în grăsimi.

Împreună, studii precum acestea sugerează că microbiota intestinală ar putea juca un rol de cauzalitate în reglarea comportamentului. Aceasta se poate datora, în parte, diferitelor profiluri microbiote care influențează producția de emițătoare-cheie, cum ar fi serotonina. Cercetări suplimentare sunt necesare în ceea ce privește relația dintre dieta slabă, microbiota intestinală firmicute bacterii pierdere în greutate schimbările comportamentale.

Pe termen lung, astfel de cunoștințe pot fi utilizate pentru a dezvolta intervenții terapeutice specifice pentru a înlocui microbiota relevantă diminuată de un stil de viață nesănătoasă. Între timp, vestea bună este că microbiota intestinală se poate schimba relativ repede și avem capacitatea de a promova creșterea bacteriilor benefice care ar putea îmbunătăți în cele din urmă o serie de rezultate ale sănătății.

Esti ceea ce mananci

Consumul unei alimentații sănătoase a alimentelor neprelucrate, inclusiv a unei fibre adecvate, evitarea excesului de alcool și obținerea unui exercițiu suficient, sunt esențiale.

Citiți celelalte articole din seria noastră Gut aici. Alegerea Editorului.